<<< Látogasd meg Facebook oldalunkat is!!


Deprecated: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/sodiz/data/www/ottotuning.hu/templates/ottotuning/lib/framework/helper.layout.php on line 109

Deprecated: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/sodiz/data/www/ottotuning.hu/includes/application.php on line 536

Deprecated: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/sodiz/data/www/ottotuning.hu/templates/ottotuning/lib/framework/helper.layout.php on line 109

Deprecated: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /var/www/sodiz/data/www/ottotuning.hu/includes/application.php on line 536

Az új AC Schnitzer ACS3

  • Kategória: Tartalom
  • Találatok: 1325

A 3-as BMW hosszú évtizedek óta a sportosság és az elegancia egyik legjobban sikerült szimbiózisa. Elődeihez méltóan az F30 kódszámú új 3-as BMW is ezt az irányt követi. Az AC Schnitzer új ACS 3-as csomagja pedig még jobban segíti kiemelni az autó pozitív tulajdonságait, úgy, hogy lényegesen egyedibbé teszi azt.

Az AC Schnitzer BMW tuning sohasem a hivalkodásról, magamutogatásról szólt. Nincs ez másképp az új AC Schnitzer ACS3-asnál sem. Az autón minden szemszögből jól látszik, hogy itt valami többről van szó, nem csak egy mezei 3-asról, mégsem túl agresszívek vagy tolakodóak az új optikai BMW tuning alkatrészek. Elölről egyből feltűnik a mélyebbre húzott első lökhárító elem és a márka jellegzetessége az AC Schnitzer krómrács. Hátul az elődnél visszafogottabb diffuzorral, hátsó szárnnyal és tetőspoilerrel találkozhatunk. Az új 3-as BMW optikai tuningját a króm kipufogóvégek (AC Schnitzer „Race”) teszik teljessé. Természetesen nem lenne teljes az átépítő csomag, ha az autó futóművéhez és motorjához nem nyúlt volna hozzá az aacheni csapat. Az új sportrugók 30mm-rel engedik közelebb az autót az úttesthez, jelentősen megnövelve annak stabilitását és javítva kanyarodási tulajdonságait. A gyári BMW futómű az új F30 esetében jóval puhábbra sikerült, mint az előd E90-esé, kanyarban jelentős oldaldőlés érezhető, így ezen a téren volt mit javítani.